Mose eller fjell?

Liker mose i hagen eg . Kan vera fint det. Eg liker fjell, berg og stein og.  Etter mange år uten å spyla fjell og stein med høgtrykkspyler var det heilt klart at mosen var i ferd med å ta over. Her måtte eg i gang med harde tiltak . I år måtte mosen vika plassen for lyse berg og fjell.  Krev mykje opprydding etterpå. Mykje mose i grusgangane mine, som ikkje er heilt enkelt å få vekk. Har fabulert litt rundt om det kanskje kunne vore godt å gå på mose kledde singelganger, i alle fall utan sko på beina 😉



God hagehelsing frå Torill

Kommentarer

  1. Det er mye mose i år her, har også tidligere tatt alt vekk, en umulig kamp virker det som . Men jeg begynner få mer og mer sans for den, nå lar jeg de stå enkelte steder. Har ikke store hagen så du kan jo tenke deg hvor lite der egentlig. Men skog tiltaler meg, så mose og bregner føles helt ok.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Overgang mellom levegg og buksbomhekk.

I gang igjen .